Πολιτική επιστροφών
Για την ικανοποίηση του πελάτη το sokorelishome.gr εχει μια πολύ ευέλικτη πολιτική επιστροφών. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ένα προϊόν είτε αυτό είναι ελαττωματικό είτε δεν τον ικανοποιεί και να ζητήσει την αντικατάστασή του είτε την επιστροφή του ποσού που διέθεσε για την αγορά του. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω όροι:
Σε περίπτωση που η εταιρία κούριερ που αναθέσαμε την μεταφορά του πακέτου, σας το παρέδωσε σπασμένο ή φθαρμένο. Παρακαλώ βγάλτε φωτογραφία το σπασμένο ή φθαρμένο αντικείμενο μέσα στη συσκευασία μας και στείλτε την στο info@sokorelishome.gr Ένας εκπρόσωπος του sokorelishome.gr θα σας απαντήσει το πολύ σε 2 εργάσιμες και θα σας ενημερώσει για την διαδικασία αντικατάστασης ή αποζημίωσης του προιόντος.
Όροι Επιστροφών:
1) Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.
2) Σε καμία περίπτωση δε θα γίνεται δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Δηλαδή το προϊόν πρέπει:
α) Να μην έχει πλυθεί
β) Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
γ) Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του
3) Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. η απ. λιανικής πώλησης, το Δελτίο Αποστολής κλπ.
Διαδικασία επιστροφής
-Επικοινωνείτε με το sokorelishome.gr για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
-Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
-Τέλος, σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών
Πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση ελαττωματικών προϊόντων
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να μας αποστείλει το προϊόν και στην συνέχεια θα αναλάβουμε την διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 694818062.









